Denuncia de las irregularidades sucedidas durante el campeonato de F1 2007

Arrel dels fets esdevinguts al campionat de F1 2007, i com a aficionats i amants d’aquest esport, ens veiem en l’obligació de denunciar públicament les irregularitats que han vingut succeint al llarg del mateix, i que mostren clars indicis de tracte de favor per al pilot L.Hamilton, així com greus perjudicis per al pilot F.Alonso tant per part de l’equip McLaren com per la pròpia Federació Internacional d’Automobilisme.

Els fets provats i presumptes irregularitats són les següents:

G.P. Austràlia (18-03-07) L’estratègia de parades a boxes és favorable a L.Hamilton en detriment de F.Alonso.

G.P Barhein (15-04-2007) De forma estranya el monoplaça de F.Alonso pateix desperfectes amb nocturnitat, segons justifica el seu propi equip, a causa dels quals el seu cotxe no pot seguir el ritme del seu company, el monoplaça del qual funciona perfectament. L.Hamilton canvia diverses vegades la seva trajectòria a la sortida, quan està totalment prohibit, no essent sancionat per això.

G.P. Mónaco (27-05-2007) A falta de poques voltes per al final, l’equip ordena als seus pilots baixar de 19.000 r.p.m., L.Hamilton, desobeint al seu equip, no ho fa i intenta avançar al seu company, al no aconseguir-ho es queixa al final de la cursa davant la F.I.A. i els mitjans de comunicació anglesos, provocant una investigació i una gran pressió mediàtica sobre F.Alonso. L’equip no pren mesures contra L.Hamilton ni defensa F.Alonso. Per una altre banda, durant la cursa, L.Hamilton trepitja la línia continua a la sortida de boxes, el que està prohibit, no rebent per això cap sanció de la F.I.A.

G.P.Canadà (10-06-07) Comportament estrany del monoplaça de F.Alonso. Una cop més el cotxe nº1 no està en les mateixes condicions mecàniques que el del seu company L.Hamilton.

G.P.EE.UU. (17-06-07) Una vegada més les estratègies de parada a boxes afavoreixen descaradament a L.Hamilton en perjudici de F.Alonso.

G.P.França (01-07-07) De forma estranya, davant la previsió de pluja, F.Alonso té problemes amb la seva caixa de canvis a la Q3, essent endarrerit al lloc 10 a la graella de sortida, mentre el seu company L.Hamilton no pateix cap problema. De La Rosa comenta al llarg de la cursa que aquesta partida de recanvis estava perfectament identificada i havia estat retirada.

G.P.Alemanya (22-07-2007) Espaterrant actuació de la direcció de cursa davant la sortida de pista de L.Hamilton. Una grua de rescat col·loca a L.Hamilton a la pista després de la seva sortida, malgrat el greu risc per a la resta de pilots. Sospitosament la grua no va treure els corredors en l’ordre en que s’havien sortit, sinó primer a L.Hamilton. El reglament estableix clarament que han d’apagar els seus motors i sortir del monoplaça, com van fer la resta de corredors.

G.P.Hongria (05-08-07) Li correspon a F.Alonso una volta extra a la Q3. L.Hamilton ho impedeix saltant-se les ordres d’equip, entrant a canviar neumàtics per la seva pròpia decisió darrera de F.Alonso, al que increïblement posen neumàtics durs usats. Immediatament després posen tous nous a L.Hamilton F.Alonso aconsegueix la primera posició malgrat els neumàtics, el que provoca el disgust de Ron Denis i la nova denúncia de L.Hamilton a la F.I.A. Com a conseqüència d’això F.Alonso és endarrerit 5 llocs a la graella de sortida, aplicant una sanció inexistent al reglament, i McLaren perd els punts de constructors en aquesta cursa. Inexplicablement l’equip no pren mesura alguna contra L.Hamilton.

G.P.Itàlia (09-09-07) L.Hamilton col·loca el cotxe en diagonal a la graella de sortida i realitza diversos canvis de trajectòria, no essent una vegada més sancionat per això.

G.P.Bèlgica (16-09-07) Presumpte intent de sabotatge al cotxe de F.Alonso, al seu manager dóna a conèixer que el dia dels entrenaments lliures el propi F.Alonso descobreix que alguna cosa no funciona al seu propulsor, obligant als mecànics a revisar-lo i descobrint que faltava una tapa de l’oli al motor. Se sap que si hagués donat una sola volta en aquestes condicions hauria trencat el seu motor, quedant endarrerit 10 posicions a la graella de sortida.

G.P.Japó (30-07-07) Increïblement F.Alonso té problemes de nou a la Q3 amb els seu neumàtics, com ell mateix declara en acabar la classificació. L.Hamilton té de nou una volta extra amb neumàtics nous i menys combustible, en la que aconsegueix la primera posició. Al llarg de la cursa els dos pilots pateixen topades, i només és sancionat el pilot que es toca amb L.Hamilton, malgrat que és F.Alonso el que pateix seriosos desperfectes al seu monoplaça. L’equip no avisa a F.Alonso dels desperfectes del seu cotxe, que pateix un accident davant la passivitat del seu propi equip. Durant el cotxe de seguretat posterior a l’accident, L.Hamilton es salta de nou les normes, provocant un accident als seus companys Weber i Vettel, no essent sancionat al llarg de la cursa, ni després de la posterior investigació amb noves i contundents proves en la seva contra.

G.P.Xina (06-10-07) Per enèsima vegada F.Alonso torna a tenir problemes a la Q3, malgrat haver estat tan o més ràpid que el seu company al llarg dels entrenaments lliures i les dues primeres tandes de classificació. Darrera prova definitiva, després del segon lloc de F.Alonso a Xina i l’abandonament de L.Hamilton, només un mecànic de McLaren s’apropa al podi per celebrar-ho. Posteriorment Ron Denis declara públicament que la lluita en aquesta cursa no era amb Ferrari, sinó amb F.Alonso, el seu propi equip el considera l’adversari a batre.

Un cop analitzat i contrastats els fets anteriorment citats, trobem arguments més que suficients per a manifestar que el tracte d’igualtat entre pilots no ha estat respectat, ni per McLaren ni per la Federació Internacional d’Automobilisme en l’aplicació del reglament de Fórmula 1.

Per tant, els sota signants, volem denunciar públicament totes aquestes situacions irregulars i expressar la nostra total indignació amb tot el succeït en el campionat de F1 2007.

Si deseáis uniros a la causa, podeís dar vuestro apoyo firmando en:
http://www.petitiononline.com/fealonso/petition.html

Toda esta información ha sido recopilada por miembros del foro Safety-car:
http://www.safety-car.net

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s